Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин Sibelle, може да бъде заменена или върната в срок от 14 дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:

1) ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ

Замяната на продукт става много лесно.Ако желаете да замените продукт от Вашата доставена поръчка, направете следното:
Свържете се с нас на един от посочените контакти, за да уточните най-удобния за Вас метод за замяна на закупения артикул;
След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката, ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти;
Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност, разликата в цената ще бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване;
Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.

2) ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ

Свържете се с нас на посочените контакти, за да уточним подробностите около връщането на стоката, като задължително посочите номер на Вашата поръчка и дадете актуални контакти за обратна връзка.

Попълнете нашата форма за замяна, като следвате следните стъпки:

1. Влезте в "История на поръчката" в своя профил в сайта.

2. Изберете поръчката, от която искате да замените продукт.

3. Изберете продукта или продуктите, които искате да замените, като зачеркнете полето до името на продукта.

ord023-return2-en.png

4. Посочете причина за връщането на продукта.

5. Изпратете ни заявката с натискане на бутон "Изпрати" и след като получим изпратената форма и докато обработим информацията, Вашата поръчка ще е обозначена със статус "Изчакване на потвърждение".  Статусът на Вашата поръчка следете в своя профил на сайта или се свържете с нас на посочените в сайта контакти.

ord024-return3-en.png

Ако желаете да Ви бъде възстановена сумата по Вашата поръчка, осочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна;
Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас.
След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера стойността на куриерската услуга за връщането към нас е за Ваша сметка.

3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ

След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в следния срок:
-до 14 дни при плащане с банков превод.Ще получите парите обратно по своята банкова сметка.
-до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод или по банков път на посочена от Вас банкова сметка. За получаването на паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат единствено лична карта.

5) ПОВРЕДЕНИ СТОКИ

При замяна или връщане на стоки,  да се съблюдават следните изисквания:

-Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
-Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
-Стоките да НЕ са надраскани или повредени по какъвто и да е било начин;
-Стоките да НЕ са носени;
-Стоките да НЕ са със замърсявания;
-Стоките да не са с липсващи части.

При необходимост и възникнали въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с Нас на посочените контакти:

E-mail: sibellebags@gmail.com/ m.zlatovchena@sibellebags.bg

Мобилен телефон: +359 877878769/ +359 899222590.